My leo boots

Wednesday, December 3, 2014

FREE IMAGES


Hola bellas!! Gracias a las lluvias de estos días he sacado todos los modelos que tengo de Panama a relucir, jajaja. Estaba bastante loca por estrenar estas de leopardo y aunque tengo muchos looks pensados en mente, me apetecía combinarla con cuadros y burdeos para un primer contacto :) Es otro look cómodo y cañero perfecto para todos los días. Además, estas botas no pasan desapercibidas así que son el toque de estos looks, te las pongas con lo que te las pongas. Algunas me preguntan mucho por las Panama, desde ya les digo que tallan normal (el número que lleven normalmente es el que llevan y por mi experiencia cada vez que recibo un paquete preferiría pedirlas online)! Espero que os guste! Un besote!

Hi beauties! Thanks to the recent rainy days I've been able to wear all my Panama Jack models. I was crazy about wearing these leopard ones, and although I have many looks in mind with ones, I felt like wearing them with plaid and burgundy to start with! This is another comfy and tough-look, perfect for the day to day. These boots will definitely be noticed and will therefore be a key element of your look, whatever you wear them with. Many of you ask me about the Panama jack boots, they have standard sides so you can order you normal shoe size and they can easily be ordered online! Hope you like it! Big kiss!


I'm wearing:

Jersey: Nowistyle (old)
Shirt / Camisa: SUCHN 
Boots / Botas: Panama Jack (click!)
Hat / Sombrero: Massimo Dutti
Pants / Pantalones: Bershka
Bag / Bolso: Bought in SF


FOLLOW ME ON BLOGLOVIN 
Follow on Bloglovin


No comments:

Post a Comment