Always Red

Wednesday, July 16, 2014

FREE IMAGES
Hola chicas!! Que tal va la semana?? Hoy os dejo con otro look perfecto para el día a día. Creo que es una de las primeras veces que mezclo un pantalón étnico con unas slippers también estampadas, pero la verdad es que no me pareció mucho contraste a pesar de la diferencia. Estos pantalones los tengo siempre a mano, da igual la estación en la que esté, y la verdad es que aunque estemos en verano aquí la cosa está más fea...Todo el día nublado, me tiene "asqueada" este tiempo! Aproveché a estrechar la blusita nueva, como sabéis soy muy fan de las camisas/camisetas/blusas blancas y me gusta tenerlas en todas las versiones posibles :P Bueno preciosas, espero que os guste! Un besote muy fuerte!!

Hi girls! How's going your week? Today I show you this outfit perfect for your day to day! Our summer has being so weird, I mean, cloudy all the time so I'm wearing very often long pants and so. Anyway I love this pants and I always have them in the close no matter the season! I wore for first time my new blouse, you know I'm a super lover of white blouses and I want them in every shape possible, haha. I think it's the first time I combine two different prints (of the same "family" I mean) in the same outfit, but I really liked the final look, what do you think? Hope you like it! Big kiss!


I'm wearing:

Blouse: Persunmall (aqui/here)
Pants: Zara (old)
Slippers: Suiteblanco (old)
Bag: Paco Moll
Sunglasses: zeroUV
Bracelet: DWappo (aquí)


FOLLOW ME ON BLOGLOVIN 
Follow on Bloglovin


No comments:

Post a Comment